Page 44 - KELOMPOK RESEARCH & PROFILE Prodi S3 Pendidikan Bahasa Inggris
P. 44
promoting 21 century
st
skills
8 Project based learning in Dutch Journal of Q2
EFL classes Material Applied Linguistics
development and impact
of implementation
9 Incorporating self and International Journal Q3
peer assessment in of Instruction
reflective teaching
practices
10 Teaching English to a International Journal Q3
student with autism of Instruction
spectrum disorder in
regular classroom in
Indonesia
11 Needs Analysis of Journal of Language Q3
Literacy Assessment Teaching and
Using Blended Learning Research
for Beginner EFL
Learners
12 Using innovative reward Asian EFL Journal Q3
program in teaching
English literacy at primary
school in Indonesia
13 Learning to reflect in Asian EFL Journal Q3
English teacher
education: An analysis
from students' learning
experiences and
perceptions
Sampai saat ini (juli 2022) jumlah artikel dipublikasi dalam jurnal
internasional bereputasi yang terindex di Scopus adalah 13 artikel dan
scopus index yang diperoleh adalah 4.
3.4 Koordinator dalam pengembangan Kurikulum S2 dan S3 Pendidikan
Bahasa Inggris dan instrumen untuk penjaminan mutu Prodi Pengalaman
lain dalam berorganisasi dalam tahun-tahun terkahir ini adalah sebagai
koordinator pengembangan kurikulum Program Studi S2
Pendidikan Bahasa Inggris yang berbasis OBE dan juga
40